Dova Za Isponjenje Želja

DOVA ZA ŽELJU, PROUČITE JE ODMAH…
Bismilahi-r-Rahmani-r-Rahim
Hvala Ti Allahu, na svim Tvojim davanjima! Ti Si onaj koji ispunjava želje, daješ sreću i primaš molbe kome hoćeš. Gospodaru svih svjetova, smiluj se Muhammedu a.s. njegovom rodu i ashabima! Ti Si milostivi Allah! Nema drugog boga osim Tebe! Moje poštovanje pripada samo Tebi i Tebe samo obožavam i vjerujem.

Milostivi Allahu, molim Te za Tvoju milost i pomoć koja će mi donijeti Tvoj oprost, korist i spas od svakog zla. Allahu, ne ostavi mi grijeha, a da mi ga ne oprostiš ni brige, a da mi je ne otkloniš, niti potrebe ni želje, u kojoj ima Tvoje zadovoljstvo, a da mi je ne udovoljiš. O Svemogući Allahu, koji Si najmilostiviji, smiluj mi se!
Allahu, daj mi da se ispuni želja (murad) i da vidim koristi od tog murada, a i Ti da budeš s tim zadovoljan.
Allahu, o ovoj molbi znak mi daj, Ja Rabbi, Ja Rabi, smiluj mi se! Slava Tebi Allahu moj, i svaka hvala pripada samo Tebi. Allahu, ukaži Svoju milost Muhammedu a.s. i rodu njegovom, kao što si je ukazao Ibrahim a.s. i rodu njegovom! Milostivi Allahu, ispuni želju moju i udovolji mojoj dovi.
Ako ovu dovu procitete petkom dova ce biti ispunjena

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dova Za Zdravlje

Dova Poslije Jela